مزیت های ژل گونه در شیراز

مزیت های ژل گونه در شیراز

مزیت های ژل گونه در شیراز

تزریق ژل در ناحیه گونه و صورت به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های زیباسازی چهره در بین بانوان و حتی آقایان تبدیل شده است. این تکنیک برای بالا کشیدن گونه‌ها، برجسته کردن آنها و کاهش چروک‌های صورت بسیار کارآمد می‌باشد. محبوبیت این فیلرها روز به روز در حال افزایش است. اما نباید نسبت به عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل گونه بی‌توجه بود.در این مقاله، قصد داریم به بررسی مزیت های ژل گونه در شیراز بپردازیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

جهت کسب بهترین نتیجه از تزریق ژل گونه، توصیه می‌شود قبل از اقدام با دکتر راحله نظری که یک متخصص شناخته شده در زمینه پوست، مو و زیبایی است، مشورت نمایید.

بیشتر بخوانید:مرکز کانتورینگ صورت در شیراز

مزیت های ژل گونه در شیراز
مزیت های ژل گونه در شیراز

تزریق ژل گونه

روشی است که برای بهبود ظاهر و جوان‌سازی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با گذشت زمان و افزایش سن، حجم گونه‌ها کاهش یافته و پوست صورت شل و افتاده می‌شود. تزریق ژل در ناحیه گونه به افزایش حجم بافت‌های اطراف استخوان گونه کمک می‌کند، در نتیجه گونه‌ها برجسته‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند. همچنین با پر کردن فضای زیر پوست توسط ژل، چروک‌ها و خطوط ریز صورت نیز کاهش می‌یابند. اگر به دنبال راهی برای زیباتر شدن و جوان‌تر به نظر رسیدن هستید، تزریق ژل گونه یکی از گزینه‌های پرطرفدار امروزی محسوب می‌شود.

ژل‌های تزریقی گونه توسط شرکت‌ها و برندهای گوناگونی تولید می‌شوند و انواع مختلفی دارند. قبل از انجام این عمل زیبایی، لازم است با دکتر راحله نظری مشورت کنید و انتظارات و خواسته‌های خود را با ایشان در میان بگذارید تا بهترین نوع ژل متناسب با نیازهای شما انتخاب شود.

ژل‌های گونه دائمی

از موادی تشکیل شده‌اند که به مرور زمان در بدن تجزیه و جذب نمی‌شوند و به صورت همیشگی در محل تزریق باقی می‌مانند. این نوع فیلرها معمولاً حاوی کلاژن و ذرات ریز پلی متیل متاکریلات (PMMA) هستند. برخلاف فیلرهای موقتی که عمدتاً از اسید هیالورونیک و کلاژن طبیعی ساخته شده و پس از مدتی در بدن تحلیل می‌روند، فیلرهای دائمی ماندگاری طولانی مدت دارند.

فیلرهای نیمه دائمی نیز وجود دارند که غلظت بالاتری داشته و شامل مواد مصنوعی قابل تجزیه در بدن می‌باشند. این نوع فیلرها نسبت به انواع موقتی، اثر طولانی‌تری دارند اما در نهایت جذب بدن می‌شوند.

تزریق ژل‌های دائمی نیازمند جلسات متعدد است و خطر عوارض جانبی در آنها، به ویژه برای اصلاح چین و چروک‌های ظریف، بالاتر می‌باشد. به همین علت، بسیاری از متخصصین پوست و زیبایی استفاده از فیلرهای دائمی را چندان توصیه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:فیشیال صورت در شیراز

مزیت های ژل گونه در شیراز
مزیت های ژل گونه در شیراز

تزریق ژل به گونه و صورت چگونه میباشد ؟

روند تزریق ژل گونه و صورت معمولاً در مطب پزشک یا کلینیک‌های زیبایی صورت می‌گیرد. قبل از شروع تزریق، پزشک از بی‌حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می‌کند تا فرد در حین عمل، درد و ناراحتی کمتری احساس کند. برخی از انواع فیلرها خود حاوی ماده بی‌حسی هستند که این موضوع باعث کاهش قابل توجه درد حین تزریق می‌شود. فرآیند تزریق ژل گونه نسبتاً سریع و آسان است و حداکثر ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد. البته انجام این کار نیازمند تخصص و مهارت کافی است و صرفاً با گذراندن دوره‌های غیر آکادمیک نمی‌توان به توانایی لازم برای تزریق ژل دست یافت.

نتایج تزریق ژل بلافاصله پس از اتمام کار قابل مشاهده است، اما معمولاً یک تا دو روز زمان می‌برد تا فیلر به طور کامل در ناحیه گونه جایگیری شود. این عمل زیبایی نیاز به دوره نقاهت طولانی ندارد و بیمار می‌تواند پس از پایان جلسه، به راحتی به منزل بازگردد. شایان ذکر است که تکنیک تزریق ژل در نواحی مختلف صورت ممکن است متفاوت باشد و پزشک باید از دانش و تجربه کافی برای تزریق ژل در هر ناحیه برخوردار باشد.

دکتر راحله نظری در شیراز متخصص برجسته پوست، مو و زیبایی

ایشان با تجربه و تخصص فراوان در زمینه زیبایی و جوان‌سازی پوست صورت و بدن، آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به شما عزیزان می‌باشد.

با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های روز دنیا و استفاده از مواد و تجهیزات مدرن و با کیفیت، دکتر نظری نتایج شگفت‌انگیزی را برای بیماران خود به ارمغان می‌آورد. ایشان با درک دقیق نیازها و خواسته‌های هر فرد، بهترین روش درمانی را پیشنهاد و با ظرافت و دقت فراوان، رویای زیبایی را برای شما به واقعیت تبدیل می‌کند.

خدمات تخصصی دکتر نظری شامل طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی از جمله تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، مزوتراپی، لیفت با نخ، لیزر و… می‌باشد. ایشان با تکیه بر دانش و مهارت خود، بهترین نتیجه را با کمترین عوارض جانبی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر به دنبال جوانی، شادابی و زیبایی پوست خود هستید، همین امروز با مطب دکتر راحله نظری تماس بگیرید و قدم در مسیر زیبایی و تحول چهره خود بگذارید. با دکتر نظری، زیبایی طبیعی و ماندگار را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:قیمت هایفوتراپی صورت و گردن در شیراز

مزیت های ژل گونه در شیراز
مزیت های ژل گونه در شیراز

سخن پایانی:

در پایان، باید گفت که تزریق ژل گونه، هنری است ظریف که با قلم‌موی ظرافت بر چهره می‌نشیند. این روش، راهی است به سوی زیبایی که گویی جوانی را به ارمغان می‌آورد و لبخند را بر لبان می‌نشاند. اما در این مسیر، همراهی با متخصصی چون دکتر راحله نظری، چون چراغی است فرا راه که گام‌ها را استوار می‌سازد.

با تکیه بر دانش و تجربه ایشان، می‌توان با خیالی آسوده، قدم در وادی زیبایی نهاد و به نتایجی درخشان دست یافت. پس بیایید تا در پناه علم و هنر، جوانی و طراوت را به چهره‌های خود هدیه دهیم و در آینه، تصویری زیباتر از خویشتن را نظاره کنیم.

به یاد داشته باشیم که زیبایی، ارمغانی است که با احتیاط و دانش به دست می‌آید و ماندگاری آن، در گرو انتخابی هوشمندانه است. پس با بصیرت گام برداریم و از رهنمودهای اهل فن بهره جوییم تا در کنار زیبایی ظاهر، آرامش درون را نیز به دست آوریم.

شماره تماس:

07136493757

09177514188

ایمیل:

Rahelenazari98@gmail.com

آدرس کلینیک

شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان
،مجتمع صدگل،جنب مجتمع خضرا ،طبقه 5،واحد 37

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مزیت های ژل گونه در شیراز

مطالب مرتبط