میکرونیدلینگ در شیراز

انجام میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ، یک فرآیند زیبایی پوستی پیشرفته است که به شما کمک می‌کند تا پوستی جوانتر، صافتر و با بافت بهتری داشته باشید. این روش مینیاتوری و دقیق به وسیلهٔ سوزن‌های بسیار نازک به پوست اعمال می‌شود تا ترکیبات مفیدی مانند سرم‌های ویتامینی و عوامل رشد جوان‌کننده به عمق پوست نفوذ کنند. میکرونیدلینگ به شما امکان می‌دهد تا مشکلات پوستی خود را مثل چین و چروک‌ها، جوش‌ها، جای جوش، ترک‌ها و آکنه‌های مرتبط با مویرگی را بهبود بخشیده و پوستی با جوانی و درخشندگی طبیعی را به دست آورید. در شیراز، میکرونیدلینگ توسط متخصصان ما با آخرین تجهیزات و دقت بالا انجام می‌شود. تا به شما نتایج مطلوب و اطمینان از سلامت پوستتان را ارائه دهد. به همراه ما در این مقاله میکرونیدلینگ در شیراز از سری مقالات دکتر راحله نظری باشید تا زیبایی و اعتماد به نفس خود را ارتقا دهید.
میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ چیست؟

در واقع انجام میکرونیدلینگ در شیراز یک روش زیبایی پوستی فوق‌العاده است که با استفاده از سوزن‌های ریز روی یک دستگاه غلتکی، سطح پوست را به صورت دقیق و کنترل شده سوراخ‌دار می‌کند. این آسیب‌های جزئی روی پوست شبیه به اثرات اصلاح صورت مردانه است، اما با تأثیرات قابل توجهی بر روی پوست. هنگامی که پوست به این آسیب‌های جزئی وارد شده، شروع به ترمیم و تجدید ساختار خود می‌کند.

معمولاً این فرآیند تحریک کلاژن سازی پوست را به هنگام می‌آورد. پوست به ترمیم آسیب‌ها پرداخته و از طریق افزایش تولید کلاژن، پوست به طور طبیعی جوان‌تر و صاف‌تر می‌شود. این روش به پوست امکان می‌دهد تا از داخل به خود نگاهی جدیدی بیندازد و تجدیدی کامل را تجربه کند.

انواع میکرونیدلینگ از نظر روش کدامند؟

میکرونیدلینگ یک روش چند منظوره است. که از طیف گسترده‌ای از عمق‌ها برای ایجاد آسیب‌های کنترل شده در پوست استفاده می‌کند. این آسیب‌های جزئی به پوست اجازه می‌دهند. تا به ترمیم و تجدید ساختار خود بپردازد. عمق و شدت میکرونیدلینگ معمولاً بر اساس نیازهای فرد و مشکلات پوستی و زیبایی وی تعیین می‌شود.

یکی از مزیت‌های اصلی میکرونیدلینگ این است. که می‌توان آن را با سایر روش‌های جوان‌سازی و زیبایی صورت ترکیب کرد. این روش قابلیت ادغام با روش‌های دیگر مانند لیزر، فیلرها، بوتاکس و… را داراست. این امکان به پزشک اجازه می‌دهد. تا برنامه‌ریزی دقیقی برای نیازهای خاص هر فرد انجام دهد و نتایجی بهتر و مطلوبتر برای بیماران ایجاد کند.

 

میکرونیدل سطحی

میکرونیدل سطحی یکی از نسخه‌های میکرونیدلینگ صورت است که به منظور درمان آسیب‌های سطحی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، سوزن‌های میکرونیدل دارای طول حدود ۰/۵ تا ۱/۵ میلی‌متر و قطر تقریبی ۰/۱ میلی‌متر هستند. وقتی این سوزن‌های ریز وارد پوست می‌شوند، به اپیدرم (لایه بیرونی پوست) آسیبی وارد نمی‌کنند و زخمی ایجاد نمی‌کنند.

با این حال، این فرآیند تحریک مواد رشدی در پوست را فراهم می‌کند. سوزن‌ها در معرض کراتینوسیت‌ها (سلول‌های پوست) قرار می‌گیرند و فاکتورهای رشد پوست را آزاد می‌کنند. این فرآیند باعث افزایش فعالیت سلول‌های پوستی می‌شود. و به بهبود سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کند.

میکرونیدل عمقی

میکرونیدل عمقی یکی دیگر از انواع میکرونیدلینگ است. که به منظور بهبود لایه‌های عمقی‌تر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، سوزن‌های میکرونیدل به عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کنند، تا حداکثر ۳ میلی‌متر، و فاکتورهای رشد در لایه‌های عمقی‌تر پوست آزاد می‌شوند. معمولاً میکرونیدل عمقی برای درمان زخم‌ها، اسکارها، استریا و سایر مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این روش، تولید کلاژن، الاستین، و سایر عوامل رشد پوست در لایه‌های عمقی‌تر پوست تحریک می‌شوند. و افزایش می‌یابند. میکرونیدل عمقی معمولاً باعث خروج خون از سوراخ‌های ایجاد شده می‌شود. پس از انجام این درمان، معمولاً بیماران باید به خون به مدت حداقل یک ساعت فرصت دهند. تا بر روی پوست بماند. این خون حاوی بسیاری از فاکتورهای رشد مفید است. که علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد.

میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدل همراه با پی آرپی

میکرونیدل همراه با انجام پی آر پی یکی از ترکیب‌های روش‌های درمانی است. که از انجام میکرونیدلینگ به همراه پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) استفاده می‌کند. در این روش، ابتدا پزشک از فرد نمونه‌ای از خون گرفته و سپس آن را به وسیله دستگاه سانتریفیوژ از سایر اجزای خون جدا می‌کند. پس از جداشدن، پلاسمای غنی از پلاکت که حاوی فاکتورهای رشد زیادی است، برای استفاده در جلسه میکرونیدلینگ آماده می‌شود. این روش به فعال‌تر شدن فرآیند ترمیمی پوست کمک می‌کند و نتایج بهبودی را بهبود می‌بخشد.

 

مراقبت‌های پوست بعد از میکرونیدلینگ

این روش مانند روش‌های جراحی زیبایی تهاجمی نیست. بنابراین دوره نقاهت میکرونیدلینگ کوتاه است. بیشتر افراد پس از انجام این روش زیبایی می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند. ممکن است، در چند روز اول کمی سوزش و قرمزی در پوست احساس کنید. این واکنش کاملا طبیعی بوده و به دلیل آسیب جزئی به پوست ایجاد می‌شود.

برخی افراد در چند روز اول به دلیل وجود قرمزی پوست به محل کار نمی‌روند. اما انجام کارهای روزانه هیچ مشکلی در درمان ایجاد نمی‌کند. از آن‌جایی که پوست نسبت به نور آفتاب حساس می‌شود، استفاده از کرم ضدآفتاب ضروری است. نتایج این روش طی چند هفته بعد از درمان مشاهده می‌شود. زیرا کلاژن‌سازی به مرور انجام شده و پوست را بهبود می‌بخشد.

برای حفظ نتایج پزشک چندین جلسه درمان را توصیه می‌کند. تعداد جلسات به شرایط پوست و میزان تغییرات لازم بستگی دارد. همچنین ممکن است، متخصص پس از درمان برای نتیجه بهتر از روش‌های ترکیبی نیز استفاده کند.

مزایای انجام میکرونیدلینگ:

  1. ترمیم طبیعی پوست: با تحریک کلاژن سازی، انجام میکرونیدلینگ در شیراز به پوست کمک می‌کند. تا به طریق طبیعی خود ترمیم شود. این فرآیند جوانسازی و تجدید سلامت پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  2. سرعت ترمیم: پس از انجام میکرونیدلینگ در شیراز، پوست به سرعت ترمیم می‌شود و افراد می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بلافاصله ادامه دهند.
  3. بدون آسیب: میکرونیدلینگ بدون آسیب به پوست انجام می‌شود. و احتمال بروز عوارض چون جوش یا خونریزی کمتر است.
  4. بدون درد و خونریزی: این روش بدون درد و خونریزی انجام می‌شود، که برای بسیاری از افراد جذابیت دارد.
  5. جوانسازی مقرون به صرفه: نسبت به روش‌های دیگر جوانسازی پوست، میکرونیدلینگ به صرفه‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.
  6. کمترین احتمال عفونت: از آنجا که منافذ پوست سریعا بسته می‌شوند، احتمال بروز عفونت بسیار کمتر است.
  7. بهبود قابل مشاهده: تغییرات و بهبود پوست پس از میکرونیدلینگ قابل مشاهده و قابل لمس هستند.
  8. دوره نقاهت کم: نیاز به دوره نقاهت بسیار کمی پس از انجام میکرونیدلینگ دارید.
  9. کاربرد گسترده: این روش می‌تواند. در مناطق مختلفی از صورت و گردن، از جمله پوست سر، اطراف چشم‌ها، صورت، اطراف دهان و گردن، استفاده شود.

با توجه به این مزایا، میکرونیدلینگ به عنوان یک روش موثر و محبوب در زمینه بهبود ظاهر و سلامت پوست شناخته می‌شود.

جهت دیدن مقاله تزریق بوتاکس زیر بغل در شیراز کلیک کنید.

میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ در شیراز

معایب انجام میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ، یک روش زیبایی بدون جراحی است. که نتایج آن برای برخی افراد بسیار جذاب است. با این حال، مانند تمام فرآیندهای زیبایی، میکرونیدلینگ نیز ممکن است.دارای معایب و عوارض جزئی باشد. در اینجا به برخی از معایب و عوارض معمولی اشاره می‌شود:

  1. قرمزی و تورم: بلافاصله بعد از جلسه میکرونیدلینگ، پوست ممکن است قرمز و تورم شود. این عارضه معمولاً موقتی است و در مدت چند روز بهبود می‌یابد.
  2. کبودی: ممکن است در ناحیه‌هایی که تحریک شده‌اند، کبودی مشاهده شود. این نیز معمولاً موقتی است و به طور طبیعی در چند روز بهبود می‌یابد.
  3. عفونت: اگر تجهیزات و محیط کار پزشکی به درستی تمیز نشوند، احتمال ورود میکروب و ایجاد عفونت وجود دارد. اطمینان حاصل کردن از شرایط بهداشتی کلینیک یا مرکز انجام میکرونیدلینگ بسیار مهم است.
  4. لایه‌برداری پوست و پوسته‌پوسته شدن: در برخی موارد، ممکن است پوست لایه‌برداری شده و پوسته‌پوسته شود. این وضعیت ممکن است برای برخی افراد ناراحت‌کننده باشد.
  5. نتایج زمان‌بر: نتایج میکرونیدلینگ معمولاً به مرور زمان قابل مشاهده هستند. و نیاز به تعداد جلسات متعدد دارند. برای افرادی که نیاز به نتایج فوری دارند، این ممکن است یک معایب باشد.
  6. واحد مالی: میکرونیدلینگ ممکن است هزینه‌بر باشد و نیاز به تکرار جلسات داشته باشد، که ممکن است .برخی افراد را منصرف کند.

به عنوان نکته نهایی، انجام میکرونیدلینگ توسط یک پزشک متخصص و مجرب و در یک مرکز معتبر و بهداشتی بسیار مهم است. اطمینان از به کارگیری تجهیزات بهداشتی و رعایت دقیق اصول بهداشتی می‌تواند. به کاهش عوارض و مشکلات مرتبط با میکرونیدلینگ کمک کند.

 

نتیجه گیری:

میکرونیدلینگ در شیراز، راهی است. که شما می‌توانید. به پوستی جوان‌تر، زیباتر و درخشان‌تر دست پیدا کنید. این فرصت برای بهبود و تجدید حیات پوست شما فراهم شده است. با تکنولوژی پیشرفته و دستیاری متخصصان ما، ما به شما کمک می‌کنیم. تا به نتایج مطلوب و اطمینان از زیبایی و سلامتی پوستتان دست پیاپی دهید. پس به عالمی جدید از زیبایی پوست خوش آمدید و بگذارید که پوست شما داستانی جدید را شروع کند.

 

شماره تماس:

09177514188

 

ایمیل:

drrahele@gmail.com

آدرس کلینیک

شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان ،مجتمع
صدگل ،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد ۳۶
سایر مقالات:
  1. مزوتراپی صورت در شیراز
  2. انجام پلاسما جت پلک در شیراز و مزایای آن
  3. درمان کک و مک و لک پوست با لیزر در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میکرونیدلینگ در شیراز

مطالب مرتبط