دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

می توان گفت دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز با تجربه و تخصص در زمینه جراحی زیبایی و روش‌های نوین لیفتینگ صورت، به عنوان یک متخصص معتبر و با رویکرد حرفه‌ای در شیراز، ارائه دهنده خدمات لیفت با نخ برای رفع افتادگی پوست و جوانسازی صورت می‌باشد. دکتر راحله نظری با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت برتر، برای بیماران خود نتایج مطلوب و طبیعی را به ارمغان می‌آورد. بهره‌گیری از دانش و مهارت مناسب در جراحی لیفت با نخ، پاسخگوی نیازهای فردی بیماران می‌شود و باعث شادابی و اعتماد به نفس بیماران می‌شود.

دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز
دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

لیفت صورت با نخ:

لیفت صورت با نخ یک روش زیبایی کم تهاجمی است که به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست صورت استفاده می‌شود. در این روش، پوست با استفاده از نخ‌های خاص به سمت بالا کشیده می‌شود و سپس نخ‌ها به صورت محکم در جای مناسب ثابت می‌شوند، که منجر به سفت شدن و بهبود ظاهر پوست می‌شود.
اجرای لیفت صورت با نخ به صورت زیر انجام می‌شود:
1. برنامه‌ریزی و نشانگرگذاری: پزشک بر روی صورت برنامه‌ریزی می‌کند و نقاط استراتژیک جهت کشش نخ‌ها را نشانه‌گذاری می‌کند.
2. محلول ضدعفونی‌کننده: قبل از شروع روند، پوست صورت با محلول ضدعفونی‌کننده تمیز می‌شود تا هرگونه عفونت را به حداقل برساند.
3. تزریق مخدر: جهت کاهش درد و عدم تحسین بیش از حد بیمار، منطقه مورد عمل با مخدر موضعی تزریق می‌شود.
4. قراردادن نخ: با استفاده از سوزن‌های نیمرخ با طول کوتاه و نخ‌های مناسب، پوست به آرامی به سمت بالا کشیده می‌شود. سپس نخ‌ها در جایگاه خود قفل می‌شوند تا ثابت شوند.
5. الیاف ذوب شونده: بعضی از نخ‌ها الیاف ذوب‌پذیر دارند که با گذشت زمان به صورت طبیعی در بدن حل و تخلیه می‌شوند.
6. پایان عمل: پس از ثبت نخ‌ها در جایگاه مورد نظر، پوست تمیز می‌شود و مراقبت مناسب برای پس از عمل توصیه می‌شود.
این روش معمولاً یک روند سریع و غیرجراحی‌ای است و اغلب درمانگاه‌ها و مطب‌های زیبایی قابل انجام است. با این حال، همیشه مشاوره با پزشک متخصص در این زمینه قبل از انجام هر نوع روش زیبایی مهم است.

ماندگاری لیفتینگ با نخ چقدر است:

ماندگاری لیفت با نخ بستگی به عوامل مختلفی دارد و نمی توان آن را به صورت قطعی تعیین کرد. برخی ممکن است نتایج لیفت با نخ را تا ۲۴ ماه تجربه کنند، اما برخی دیگر ممکن است موثریت آن را کمتر تجربه کنند.
عواملی که بر ماندگاری لیفت با نخ تأثیر می گذارند عبارتند از:
– نوع نخ مورد استفاده و کیفیت آن
– تخصص و تجربه پزشکی که این روش را انجام می دهد
– تعداد نخ های استفاده شده در هر ناحیه
– عمق چروک ها و افتادگی پوست
– سن فرد
– نوع پوست فرد
– رعایت مراقبت های لازم پس از انجام لیفت با نخ
باید توجه داشت که لیفت با نخ روشی موقت است و تأثیرات آن با گذر زمان کاهش می یابد. همچنین، نتایج ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. برای داشتن نتایج دائمی تر، روش های دیگری مثل لیفت صورت جراحی وجود دارد که می توانید با پزشک خود در مورد آن مشاوره کنید.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس در شیراز

دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز
دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

مزایای لیفت صورت با نخ عبارتند از:

1. نتیجه طبیعی: لیفت صورت با نخ با جابجایی تنها چند میلیمتر پوست، نتیجه طبیعی و در عین حال تاثیرگذاری را به ارمغان می آورد. این عمل به شما اجازه می دهد نتایجی که واقع‌بینانه برای آن را دارید، بدست بیاورید.
2. دوره نقاهت کوتاه: یکی از مزایای اصلی لیفت صورت با نخ، کوتاه بودن دوره نقاهت است. این روش بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود و فقط ممکن است صورت مقداری تورم و قرمزی داشته باشد که بدون نیاز به مسکن‌های قوی بهبود می یابند.
3. ایمنی بالا: لیفت صورت با نخ یکی از روش های بسیار ایمن جوانسازی صورت است. این روش بدون بیهوشی، جراحی و خونریزی انجام می شود. بنابراین، افرادی که نمی توانند جراحی لیفت صورت را انجام دهند می توانند با اطمینان از این روش استفاده کنند. اما قبل از انجام لیفت صورت با نخ، مشورت با پزشک ضروری است.
4. هزینه مناسب: لیفت صورت با نخ همچنین هزینه اقتصادی تری نسبت به روش های دیگری از جمله جراحی دارد. به عنوان یک روش سریع و آسان، هزینه لیفت با نخ کمتر است.
با این حال، باید به برخی از معایب لیفت صورت با نخ نیز توجه کرد:
1. تغییرات محدود: لیفت صورت با نخ تغییرات کوچکی در صورت ایجاد می کند که می تواند برای افرادی که از خطوط عمیق و افتادگی شدید رنج می برند، غیر قابل قبول باشد.
2. عوارض کم: عوارض لیفت صورت با نخ معمولا بسیار نادر هستند و شامل درد، التهاب، تورم و کبودی می شوند. اما همچنین در نظر داشته باشید که هر عمل جراحی ممکن است ریسک های خاص خود را داشته باشد.
همیشه مهم است قبل از تصمیم گیری درباره لیفت صورت با نخ، با پزشک متخصص صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که این روش مناسب شماست.

دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز
دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

سخن پایانی:

دکتر راحله نظری در زمینه جراحی لیفت با نخ مهارت بی‌نظیری دارد. با لطافت و دقت خاص خود، افتادگی‌های پوست را به زیبایی و شادابی تبدیل می‌کند. برخاسته از دانش عمیق و تجربه ارزشمند، او با نخ‌های اصیل و کیفیت بالا، قدرت را که در پوست از دست داده، بازسازی می‌دهد.

شماره تماس:

09177514188

 

ایمیل:

drrahele@gmail.com

آدرس کلینیک

شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان ،مجتمع صدگل
،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد ۳۶
مقالات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خوب لیفت با نخ در شیراز

مطالب مرتبط