هایفوتراپی غبغب در شیراز

هایفوتراپی غبغب در شیراز

هایفوتراپی غبغب در شیراز

به وبلاگ هایفوتراپی غبغب در شیراز از سایت دکتر راحله نظری خوش آمدید! در این مقاله، قصد داریم درباره هایفوتراپی غبغب در شیراز صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید : 9 مزیت تزریق ژل گونه

هایفوتراپی غبغب در شیراز

هایفوتراپی

هایفوتراپی، یک روش نوین در زمینه زیبایی است که بدون نیاز به جراحی خطرناک اجرا می‌شود. این تکنیک به عنوان جایگزینی مؤثر برای جراحی لیفت صورت شناخته می‌شود، با هدف افزایش سفتی، جوان‌سازی، کاهش چین و چروک، و لیفت پوست صورت. لازم به ذکر است که این فرآیند به مدت محدودی اثر دارد و دارای تأثیرات دائمی نمی‌باشد.

هایفوتراپی: روش موثر برای رفع غبغب و جوان‌سازی پوست زیر چانه

هایفوتراپی به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها برای رفع غبغب شناخته می‌شود. با گذشت زمان و افزایش سن، پوست زیر چانه شل می‌شود و این شرایط منجر به ایجاد غبغب می‌شوند. تغییرات زیادی در پوست ایجاد می‌شود که باعث از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد و این موضوع باعث افتادگی و شل‌شدگی پوست می‌شود. حتی در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، بر اثر پیری، در زیر چانه نیز برجستگی‌ها ممکن است ظاهر شود.

هایفوتراپی به عنوان یک روش موثر و بدون نیاز به برش یا جراحی برای رفع غبغب شناخته می‌شود. این روش بهبود پف زیر چانه را فراهم می‌کند و زاویه بهتری برای چانه ایجاد می‌کند. تکنولوژی هایفو، با استفاده از پرتوهای متمرکز اولتراسوند، گرما را در لایه‌های زیرین پوست ایجاد کرده و با تجزیه و حذف سلول‌های چربی و تحریک تولید کلاژن، باعث لیفت پوست و جوان‌سازی در ناحیه زیر چانه می‌شود. این فرآیند نتایج بسیار خوبی را بدون نیاز به جلسات مکرر و در یک جلسه ایجاد می‌کند.

استفاده از هایفو بین 30 تا 65 سال سن توصیه می‌شود و این روش دوره نقاهت ندارد. عوارض احتمالی شامل التهاب، تورم و قرمزی پوست هستند که در ساعات اولیه پس از درمان از بین می‌روند. هایفو یک روش درمانی کارآمد با هزینه مناسب و ماندگاری قابل قبول است.

افرادی که در شرایط زیر قرار دارند، ممکن است نتوانند از هایفوتراپی بهره‌مند شوند:

1.مبتلایان به بیماریهای خاص مانند دیابت:

افرادی که دچار بیماریهای خاص مانند دیابت هستند، نیاز به مشاوره پزشکی دقیق دارند تا اطمینان حاصل شود که هایفوتراپی برای آنها ایمن است.

2. خانم‌های باردار یا شیرده:

افراد باردار یا در دوره شیرده‌سازی ممکن است از هایفوتراپی خودداری کنند، زیرا اثرات آن بر روی جنین یا نوزاد ممکن است نامعلوم باشد.

3. افرادی که اجسام فلزی در بدن دارند:

افرادی که از اجسام فلزی مانند باطری قلب یا پلاتین در بدن استفاده می‌کنند، باید با پزشک خود مشورت کنند، زیرا این اجسام ممکن است بر تأثیرات هایفوتراپی تأثیر بگذارند.

4. افرادی که در محل درمان خالکوبی یا تبخال فعال دارند:

افرادی که در معرض خطر خالکوبی یا تبخال قرار دارند، بهتر است از هایفوتراپی خودداری کنند تا جلوگیری از احتمال عوارض جانبی ناخواسته.

قبل از شروع هر نوع درمان هایفوتراپی، توصیه می‌شود که با پزشک متخصص یا متخصص زیبایی مشوره کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می‌شود؟

هایفوتراپی (HIFU) یک روش جوانسازی و لیفتینگ پوست بدون نیاز به جراحی است که به وسیله امواج اولتراسوند با شدت بالا و فرکانس پایین انجام می‌شود. فرآیند انجام هایفوتراپی به صورت زیر است:

1. آماده‌سازی ناحیه:

پزشک ناحیه مورد نظر را به ژل مخصوصی آغشته می‌کند. این ژل به عنوان واسطه‌ای عمل می‌کند که امواج اولتراسوند بتوانند به بهترین شکل در لایه‌های زیرین پوست نفوذ کنند.

2. استفاده از دستگاه هایفو:

پس از آماده‌سازی ناحیه، دستگاه هایفو را به طور دقیق و با حرکات خاص بر روی پوست قرار می‌دهند. این دستگاه امواج اولتراسوند را با شدت بالا و فرکانس پایین تولید کرده و به نقاط مشخصی در زیر پوست هدایت می‌کند.

3. تاثیر بر لایه‌های زیرین پوست:

امواج هایفو با تمرکز بالا و همگرایی در یک نقطه کانونی زیر پوست فرستاده می‌شوند. این امواج با ایجاد گرما، باعث تجزیه و حل غشای سلول‌های چربی می‌شوند.

4. تجدید ساخت بافت:

این فرآیند تحریک ساختارهای بافتی مانند کلاژن را فراهم می‌کند. این باعث لیفتینگ و جوان‌سازی پوست می‌شود.

5. تخلیه چربی:

بعد از انجام هایفوتراپی، چربی‌ها در طی چند ماه شروع به حل شدن و تخلیه می‌شوند.

6. بازگشت به فعالیت روزمره:

پس از انجام هایفوتراپی، بدون نیاز به زمان بازگشت به حالت طبیعی، فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.

به عنوان یک روش غیرجراحی، هایفوتراپی با تحریک طبیعی پوست برای لیفتینگ و جوان‌سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : فواید تزریق فیلر زیر چشم

<yoastmark https://drrahelenazari.com/wp-content/uploads/2024/01/offer_podwojny-podbrodek.jpg 666w, https://drrahelenazari.com/wp-content/uploads/2024/01/offer_podwojny-podbrodek-300x300.jpg 300w, https://drrahelenazari.com/wp-content/uploads/2024/01/offer_podwojny-podbrodek-150x150.jpg 150w

ماندگاری هایفوتراپی برای رفع غبغب: اثرات طولانی مدت با رعایت نکات نگهداری پوست

ماندگاری هایفوتراپی برای رفع غبغب تا 1 تا 3 سال تخمین زده می‌شود. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که پوست به عنوان یک بافت زنده و پویا مدام در حال تغییر است. بنابراین، هر چند هایفوتراپی می‌تواند تا مدتی طولانی اثر داشته باشد، اما این تغییرات با گذشت زمان و تأثیرات فرآیند پیری پوست تدریجی خواهند شد.

اهمیت داشته که بدانید هیچ روش جوانسازی‌ای اثر دائمی ندارد و پوست با گذر زمان به تغییرات سنی خود ادامه می‌دهد. با این حال، با انجام هایفوتراپی، می‌توان اثرات جوانسازی را برای مدتی طولانی حفظ کرد، به شرطی که اصول نگهداری پوست و سلامتی عمومی مراقبت شود.

استفاده از محافظت در مقابل تابش UV، استفاده از مرطوب‌کننده، انجام تمرینات منظم، و اتخاذ سبک زندگی سالم می‌تواند به ماندگاری اثرات هایفوتراپی کمک کند. همچنین، افراد ممکن است نیاز به جلسات تکمیلی هایفوتراپی داشته باشند تا اثرات را بهبود بخشند و ماندگاری را افزایش دهند.

مراحل ابتدایی درمان هایفو غبغب؛ درمان توسط پزشک متخصص

قبل از انجام هایفو پوست غبغب، پزشک متخصص با دقت گردن و غبغب را بررسی می‌کند تا بهترین روش درمان را انتخاب کند. پس از انتخاب روش هایفوتراپی غبغب، تعداد جلسات، هزینه‌های هایفوتراپی غبغب، و نقاط تابش تشعشعات مشخص می‌شوند. در روز جلسه درمانی، بیمار باید با پوستی تمیز و بدون لوازم آرایشی و بهداشتی به کلینیک مراجعه کند. همچنین، پزشک خود قبل از انجام هایفوتراپی غبغب، ناحیه تحت درمان را تمیز خواهد کرد.

در مرحله بعد، متخصص ژل مخصوص سونوگرافی را روی پوست بیمار می‌ریزد و هندپیس دستگاه را روی گردن قرار می‌دهد. در این مرحله، شدت تشعشعات و طول امواج بر اساس ضخامت چربی و افتادگی پوست تنظیم می‌شود. امواج متمرکز، دقیقاً روی ناحیه مورد نظر تمرکز می‌یابند و با نفوذ به عمق آن، کلاژن را تحریک می‌کنند. این فرآیند منجر به تولید و تجمع کلاژن در ناحیه گردن و زیر چانه می‌شود، که باعث احکام پوست و حذف افتادگی می‌شود. لازم به ذکر است که این روش بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و به هیچ بخشی از بدن آسیب نمی‌رساند.

 افزایش جوانی با دکتر راحله نظری

آیا دنبال راهی برای افتادگی پوست گردن و زیر چانه خود می‌گردید؟ با هایفوتراپی غبغب، بهترین راهکار را با دکتر راحله نظری تجربه کنید!

 خدمات ویژه:

– بررسی دقیق و حرفه‌ای توسط پزشک متخصص
– جلساتی با تجهیزات پیشرفته هایفوتراپی غبغب
– روش بدون درد و خونریزی
– افزایش تولید کلاژن و احکام پوست
– نتایج قابل مشاهده از اولین جلسه

برای اطلاعات بیشتر و رزرو ویزیت، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل صورت در شیراز

<yoastmark https://drrahelenazari.com/wp-content/uploads/2024/01/HIFU-RESULT.jpg 800w, https://drrahelenazari.com/wp-content/uploads/2024/01/HIFU-RESULT-300x225.jpg 300w, https://drrahelenazari.com/wp-content/uploads/2024/01/HIFU-RESULT-768x576.jpg 768w

سخن آخر:

با استفاده از هایفوتراپی غیغب، دکتر راحله نظری به شما فرصتی فراهم می‌کند تا با لطافت و دقت، زمان را به عقب برگردانید و به پوستی جوان و شاداب دست یابید.

جهت مشاوره هایفوترپی در شیراز تماس بگیرید:

09177514188

ایمیل:

drrahele@gmail.com

آدرس کلینیک

شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان
،مجتمع صدگل،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد ۳۶
مقالات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هایفوتراپی غبغب در شیراز

مطالب مرتبط